消費社会の広告と音楽 : イメージ志向の感性文化 / 林進[ほか]著
ショウヒ シャカイ ノ コウコク ト オンガク : イメージ シコウ ノ カンセイ ブンカ
(有斐閣選書)
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 1984.4 |
Authors | 林, 進(1929-) [ほか]著 <ハヤシ, ススム> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
|
3610:306 | 115904366Z |
|
4641024057 |
|
|
||
Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
|
3610:306A | 218041618V |
|
|
|
|
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:7times