Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

消費者行動と経済心理学 : 強化-葛藤モデルによる新アプローチ / D・A・アルハデフ著 ; 志津野知文, 長田佳久訳
ショウヒシャ コウドウ ト ケイザイ シンリガク : キョウカ-カットウ モデル ニ ヨル シン アプローチ

Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 1987.12
Authors Alhadeff, David A.
志津野, 知文 <シズノ, トモフミ>
長田, 佳久 <オサダ, ヨシヒサ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
Bbe:102 118038370V



IER Library
Bbd:365 5188048572
4492311718

Hide details.

Material Type Books
Size xvi, 234p ; 21cm
Other titles original title:Microeconomics and human behavior : toward a new synthesis of economics and psychology
Notes 原著(University of California Press , 1982)の全訳
参考文献: p223-228
Subjects BSH:消費者
NDLSH:消費
Classification NDC8:331.87
NDLC:DA66
Language Japanese
ID 0000146510
ISBN 4492311718
NCID BN01726313 WCLINK

 Similar Items