Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

ISO9000顧客満足システムの構築 / 今野勤, 畠中伸敏, 久保田健二著
ISO 9000 コキャク マンゾク システム ノ コウチク

Publisher 東京 : 日科技連出版社
Year 2002.8
Authors 今野, 勤(1954-) <コンノ, ツトム>
畠中, 伸敏(1947-) <ハタナカ, ノブトシ>
久保田, 健二(1947-) <クボタ, ケンジ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
5000:570 110209810M



Hide details.

Material Type Books
Size xi, 185p ; 26cm
Subjects BSH:品質管理
BSH:工業規格
Classification NDC8:509.66
NDC9:509.66
Language Japanese
ID 0000211791
ISBN 4817103639
NCID BA58407222 WCLINK

 Similar Items