顧客サービス戦略 / Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部編訳
コカク サービス センリャク
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 2000.11 |
Authors | ダイヤモンド社 <ダイヤモンドシャ> Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部 <Diamond ハーバード ビジネス レビュー ヘンシュウブ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6730:191 | 110305628Q |
|
|
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | 282p ; 20cm |
Other titles | original title:Harvard business review on service management variant access title:顧客サービス戦略 other title:ハーバード・ ビジネス・ レビュー・ブックス title page title:Service management original title:顧客サービスの競争優位戦略 |
Notes | カバーに「ハーバード・ ビジネス・ レビュー・ブックス」の表示あり 「顧客サービスの競争優位戦略」(1998年刊)の改題改訂 |
Subjects | BSH:販売管理 BSH:サービス |
Classification | NDC8:673.3 NDC9:673.3 |
Language | Japanese |
ID | 0000219253 |
ISBN | 4478501858 |
NCID | BA49718957 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:6times