Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

顧客サービス戦略 / Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部編訳
コカク サービス センリャク

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2000.11
Authors ダイヤモンド社 <ダイヤモンドシャ>
Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部 <Diamond ハーバード ビジネス レビュー ヘンシュウブ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6730:191 110305628Q



Hide details.

Material Type Books
Size 282p ; 20cm
Other titles original title:Harvard business review on service management
variant access title:顧客サービス戦略
other title:ハーバード・ ビジネス・ レビュー・ブックス
title page title:Service management
original title:顧客サービスの競争優位戦略
Notes カバーに「ハーバード・ ビジネス・ レビュー・ブックス」の表示あり
「顧客サービスの競争優位戦略」(1998年刊)の改題改訂
Subjects BSH:販売管理
BSH:サービス
Classification NDC8:673.3
NDC9:673.3
Language Japanese
ID 0000219253
ISBN 4478501858
NCID BA49718957 WCLINK

 Similar Items