マーケティング定義集 / アメリカ・マーケティング協会定義専門委員会編 ; 日本マーケティング協会訳
マーケティング テイギシュウ
Publisher | 東京 : 日本マーケティング協会 |
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Year | 1963.8 |
Edition | 改訂版 |
Authors | American Marketing Association アメリカ・マーケティング協会定義専門委員会 <アメリカ マーケティング キョウカイ テイギ センモン イインカイ> 日本マーケティング協会 <ニホン マーケティング キョウカイ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
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Dbe:152A | 118223194V |
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Library Restricted Access Stacks |
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接開/D:338 | 1183967833 |
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1963.9 |
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Library Restricted Access Stacks |
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接開/D:338A | 1183967844 |
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Material Type | Books |
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Size | 63p ; 22cm |
Other titles | original title:Marketing definitions : a glossary of marketing terms |
Notes | 1960年発表の第3回報告書の翻訳(英和対照) 改訂版注記: p7,(初版1963年1月) |
Subjects | NDLSH:商業 -- 辞書 All Subject Search |
Classification | NDC6:670.33 |
Language | Japanese,English |
ID | 1000089199 |
NCID | BN14962454 |
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