Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳
シャカイテキ セキニン ノ マーケティング : ジギョウ ノ セイコウ ト CSR オ リョウリツ スル

Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 2007.8
Authors Kotler, Philip, 1931-
Lee, Nancy
恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト>
早稲田大学大学院恩藏研究室 <ワセダ ダイガク ダイガクイン オンゾウ ケンキュウシツ>

Hide book details.

Library Main Building 2nd fl. (Books in Japanese)
3351:454 110706217P
9784492555743

Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
3351:454A 1109096890
9784492555743

Hide details.

Material Type Books
Size xviii, 354p : 挿図 ; 22cm
Other titles original title:Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause
variant access title:社会的責任のマーケティング : 事業の成功とCSRを両立する
Notes 監訳: 恩藏直人
原注: p327-344
Subjects BSH:企業の社会的責任
Classification NDC8:335.15
NDC9:335.15
Language Japanese
ID 1000144217
ISBN 9784492555743
NCID BA82708837 WCLINK

 Similar Items