Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

現代製品戦略論 : 現代マーケティングにおける製品戦略の形成と展開 / 米谷雅之著
ゲンダイ セイヒン センリャクロン : ゲンダイ マーケティング ニオケル セイヒン センリャク ノ ケイセイ ト テンカイ

Publisher 東京 : 千倉書房
Year 2001.2
Authors 米谷, 雅之 <コメタニ, マサユキ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:690 110710597V
480510791X

Hide details.

Material Type Books
Size 4, 7, 268, 13, 12p ; 22cm
Other titles variant access title:現代製品戦略論
Notes 文献: 巻末p1-13
Subjects BSH:製品計画
Classification NDC8:675.3
NDC9:675.3
Language Japanese
ID 1000159874
ISBN 480510791X
NCID BA50748092 WCLINK

 Similar Items