Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

国境を越えるマーケティングの移転 : 日本のマーケティング移転理論構築の試み / 林廣茂著
コッキョウ オ コエル マーケティング ノ イテン : ニホン ノ マーケティング イテン リロン コウチク ノ ココロミ

Publisher 東京 : 同文舘出版
Year 1999.9
Authors 林, 広茂 <ハヤシ, ヒロシゲ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:712 110800761O
4495635913

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:712A 110800946T
4495635913

Hide details.

Material Type Books
Size viii, 235p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:Marketing transfer across frontiers
Notes 主要参考文献: p226-228
Subjects NDLSH:マーケティング
BSH:マーケッティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000167679
ISBN 4495635913
NCID BA43629424 WCLINK

 Similar Items