教科学習の社会文化的構成 : 発達的教育研究のヴィゴツキー的アプローチ / 山住勝広著
キョウカ ガクシュウ ノ シャカイ ブンカテキ コウセイ : ハッタツテキ キョウイク ケンキュウ ノ ヴィゴツキー テキ アプローチ
Publisher | 東京 : 勁草書房 |
---|---|
Year | 1998.2 |
Authors | 山住, 勝広(1963-) <ヤマズミ, カツヒロ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 2nd fl. (Books in Japanese) |
|
3700:3664 | 111000843I |
|
4326250364 | 2004.3 |
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | xi, 309p ; 22cm |
Other titles | original title:社会文化的活動理論による教科教授過程の構成に関する研究 : 教授-学習の実現過程への社会文化的アプローチ |
Notes | 文献: p291-301 著者の博士学位請求論文「社会文化的活動理論による教科教授過程の構成に関する研究 : 教授-学習の実現過程への社会文化的アプローチ」(神戸大学, 1995年提出, 1996年学位取得)に加筆したもの |
Subjects | BSH:学習指導 NDLSH:教授法 |
Classification | NDC8:375.1 NDC9:375.1 |
Language | Japanese |
ID | 1000615794 |
ISBN | 4326250364 |
NCID | BA34536854 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:2times