オリンピックマーケティング : 世界No.1イベントのブランド戦略 / アラン・フェラン, ジャン=ルー・シャペレ, ベノワ・スガン[著] ; 原田宗彦監訳
オリンピック マーケティング : セカイ ナンバーワン イベント ノ ブランド センリャク
Publisher | 東京 : スタジオタッククリエイティブ |
---|---|
Year | 2013.8 |
Authors | *Ferrand, Alain, 1952- Chappelet, Jean-Loup Séguin, Benoit, 1966- 原田, 宗彦(1954-) <ハラダ, ムネヒコ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
7800:1765 | 111038985- |
|
9784883936137 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | 287p : 挿図 ; 21cm |
Other titles | original title:Olympic marketing variant access title:オリンピックマーケティング : 世界No.1イベントのブランド戦略 |
Notes | 参考文献: p276-287 |
Subjects | BSH:オリンピック BSH:スポーツ産業 BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:780.69 NDC9:780.69 |
Language | Japanese |
ID | 1000993359 |
ISBN | 9784883936137 |
NCID | BB13105228 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:4times