Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

サービス・リエンジニアリング : 顧客の感動を呼ぶホスピタリティを低コストで実現する / 伊藤嘉博編著
サービス リエンジニアリング : コキャク ノ カンドウ オ ヨブ ホスピタリティ オ テイコスト デ ジツゲン スル

Publisher 東京 : 中央経済社
Publisher 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売)
Year 2016.1
Authors 伊藤, 嘉博 <イトウ, ヨシヒロ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6730:477 111058905U
9784502173813

Hide details.

Material Type Books
Size iii, viii, 254p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:Service Re‐Engineering
Notes 参考文献: 各章末
Subjects BSH:サービス業
BSH:ホスピタリティ
Classification NDC8:673.9
NDC9:673.9
Language Japanese
ID 1001077459
ISBN 9784502173813
NCID BB2047649X WCLINK

 Similar Items