なぜ、あの「音」を聞くと買いたくなるのか : サウンド・マーケティング戦略 / ジョエル・ベッカーマン, タイラー・グレイ著 ; 福山良広訳
ナゼ、アノ 「オト」 オ キク ト カイタクナル ノカ : サウンド・マーケティング センリャク
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
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Year | 2016.2 |
Authors | Beckerman, Joel Gray, Tyler 福山, 良広 <フクヤマ, ヨシヒロ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
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6750:989 | 111060651L |
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9784492557686 |
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Material Type | Books |
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Size | 341p ; 20cm |
Other titles | original title:The sonic boom : how sound transforms the way we think, feel, and buy variant access title:なぜあの音を聞くと買いたくなるのか : サウンドマーケティング戦略 |
Subjects | BSH:マーケティング BSH:音響心理学 |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Language | Japanese |
ID | 1001079365 |
ISBN | 9784492557686 |
NCID | BB2060890X |
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