マーケティング戦略は、なぜ実行でつまずくのか : 実践のための新しい理論とモデルの探究 / 鈴木隆著
マーケティング センリャク ワ ナゼ ジッコウ デ ツマズクノカ : ジッセン ノ タメ ノ アタラシイ リロン ト モデル ノ タンキュウ
(碩学叢書)
Publisher | 東京 : 碩学舎 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) |
Year | 2016.2 |
Authors | 鈴木, 隆 <スズキ, タカシ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6750:988 | 111059959/ |
|
9784502177019 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | iv, iv, 281p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | title page title:Why do marketing strategies not work? : research on a new theory and model for practice variant access title:マーケティング戦略はなぜ実行でつまづくのか : 実践のための新しい理論とモデルの探求 |
Notes | 参考文献: p235-269 |
Subjects | BSH:マーケティング |
Classification | NDC9:675 |
Language | Japanese |
ID | 1001080334 |
ISBN | 9784502177019 |
NCID | BB20696689 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:6times