消費者理解のための定性的マーケティング・リサーチ / ラッセル・ベルク, アイリーン・フィッシャー, ロバート・V・コジネッツ著 ; 松井剛訳
ショウヒシャ リカイ ノ タメ ノ テイセイテキ マーケティング・リサーチ
(SGビジネス双書)
Publisher | 東京 : 碩学舎 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) |
Year | 2016.6 |
Authors | Belk, Russell W. Fischer, Eileen Kozinets, Robert V., 1964- 松井, 剛 <マツイ, タケシ> |
URL2 | ←「一橋教員の本」のページへ |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 2nd fl. (Faculty Publications)(2Weeks Loan) |
|
6750:995 | 111064653R |
|
9784502175510 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | xi, 365p : 挿図 ; 20cm |
Other titles | original title:Qualitative consumer and marketing research variant access title:消費者理解のための定性的マーケティングリサーチ |
Notes | 参考文献: p334-361 |
Subjects | BSH:マーケティングリサーチ |
Classification | NDC8:675.2 NDC9:675.2 |
Language | Japanese |
ID | 1001089158 |
ISBN | 9784502175510 |
NCID | BB21591289 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:79times