相互行為としての読み書きを支える授業デザイン : 日本語学習者の推敲過程にみる省察的対話の意義 / 広瀬和佳子著
ソウゴ コウイ トシテノ ヨミカキ オ ササエル ジュギョウ デザイン : ニホンゴ ガクシュウシャ ノ スイコウ カテイ ニ ミル セイサツテキ タイワ ノ イギ
(日本語教育学の新潮流 ; 11)
Publisher | 東京 : ココ出版 |
---|---|
Year | 2015.2 |
Authors | 広瀬, 和佳子 <ヒロセ, ワカコ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
8100:1488 | 111106495S |
|
9784904595572 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | xi, 338p ; 22cm |
Other titles | title page title:Writing as social interaction : the role of reflective dialogue in the learning of Japanese as a second language variant access title:相互行為としての読み書きを支える授業デザイン |
Notes | 参考文献: p294-308 |
Subjects | BSH:日本語教育(対外国人) NDLSH:日本語教育 NDLSH:作文 -- 研究・指導 All Subject Search |
Classification | NDC8:810.7 NDC9:810.7 |
Language | Japanese |
ID | 1001186685 |
ISBN | 9784904595572 |
NCID | BB18398917 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times