場所のブランド論 : プレイス・ブランディングのプロセスと実践手法 / 若林宏保 [ほか] 著
バショ ノ ブランドロン : プレイス・ブランディング ノ プロセス ト ジッセン シュホウ
Publisher | [東京] : 中央経済社 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) |
Year | 2023.4 |
Authors | 若林, 宏保 <ワカバヤシ, ヒロヤス> 徳山, 美津恵 <トクヤマ, ミツエ> 長尾, 雅信 <ナガオ, マサノブ> 宮崎, 暢 <ミヤザキ, ノブ> 佐藤, 真木 <サトウ, マキ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6000:648 | 111130842L |
|
9784502456213 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | vi, viii, 189p : 挿図, 地図 ; 21cm |
Other titles | title page title:PB variant access title:場所のブランド論 : プレイスブランディングのプロセスと実践手法 |
Notes | その他の著者 : 徳山美津恵, 長尾雅信, 宮崎暢, 佐藤真木 引用文献: p183-186 |
Subjects | BSH:地域開発 BSH:ブランディング NDLSH:地域ブランド |
Classification | NDC9:601.1 NDC10:601.1 |
Language | Japanese |
ID | 1001226744 |
ISBN | 9784502456213 |
NCID | BD02031667 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:6times