このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

マーケティングの計量モデル : コンピュータ・シミュレーション / アーノルド・E.アムスタッツ著 ; 山下隆弘訳
マーケティング ノ ケイリョウ モデル

Publisher 東京 : 新評論
Year 1969.10
Authors Amstutz, Arnold Everett
山下, 隆弘 <ヤマシタ, タカヒロ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
Dbg:165 118148328-



Library Restricted Access Stacks
接開/D:407 1183968261



Hide details.

Material Type Books
Size xv, 482p ; 22cm
Other titles original title:Computer simulation of competitive market response
Subjects NDLSH:データ処理 -- マーケティング  All Subject Search
Classification NDC6:675
NDLC:DH411
Language Japanese
ID 0000188699
NCID BN02188068 WCLINK

 Similar Items