マーケティングの計量モデル : コンピュータ・シミュレーション / アーノルド・E.アムスタッツ著 ; 山下隆弘訳
マーケティング ノ ケイリョウ モデル
Publisher | 東京 : 新評論 |
---|---|
Year | 1969.10 |
Authors | Amstutz, Arnold Everett 山下, 隆弘 <ヤマシタ, タカヒロ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
Dbg:165 | 118148328- |
|
|
|
|
||
Library Restricted Access Stacks |
|
接開/D:407 | 1183968261 |
|
|
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | xv, 482p ; 22cm |
Other titles | original title:Computer simulation of competitive market response |
Subjects | NDLSH:データ処理 -- マーケティング All Subject Search |
Classification | NDC6:675 NDLC:DH411 |
Language | Japanese |
ID | 0000188699 |
NCID | BN02188068 |