Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

マーケティング戦略は、なぜ実行でつまずくのか : 実践のための新しい理論とモデルの探究 / 鈴木隆著
マーケティング センリャク ワ ナゼ ジッコウ デ ツマズクノカ : ジッセン ノ タメ ノ アタラシイ リロン ト モデル ノ タンキュウ
(碩学叢書)

Publisher 東京 : 碩学舎
Publisher 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売)
Year 2016.2
Authors 鈴木, 隆 <スズキ, タカシ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:988 111059959/
9784502177019

Hide details.

Material Type Books
Size iv, iv, 281p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:Why do marketing strategies not work? : research on a new theory and model for practice
variant access title:マーケティング戦略はなぜ実行でつまづくのか : 実践のための新しい理論とモデルの探求
Notes 参考文献: p235-269
Subjects BSH:マーケティング
Classification NDC9:675
Language Japanese
ID 1001080334
ISBN 9784502177019
NCID BB20696689 WCLINK

 Similar Items