Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

アメリカ進歩主義教授理論の形成過程 : 教育における個性尊重は何を意味してきたか / 宮本健市郎著
アメリカ シンポ シュギ キョウジュ リロン ノ ケイセイ カテイ : キョウイク ニオケル コセイ ソンチョウ ワ ナニ オ イミ シテ キタカ

Publisher 東京 : 東信堂
Year 2005.12
Authors 宮本, 健市郎(1956-) <ミヤモト, ケンイチロウ>

Hide book details.

Library Main Building 2nd fl. (Books in Japanese)
3700:4949 111079594.
4887136455

Hide details.

Material Type Books
Size xiv, 411p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:The making of the progressive instructional theory : what to meet individual needs meant in education
Notes 参考文献一覧表: p341-365
資料: p373-401
Subjects BSH:アメリカ合衆国 -- 教育  All Subject Search
BSH:教育学
NDLSH:個性教育
Classification NDC8:372.53
NDC9:372.53
Language Japanese
ID 1001127868
ISBN 4887136455
NCID BA75259267 WCLINK

 Similar Items