Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

授業を変える : 認知心理学のさらなる挑戦 / 米国学術研究推進会議編著 ; 21世紀の認知心理学を創る会訳
ジュギョウ オ カエル : ニンチ シンリガク ノ サラナル チョウセン

Publisher 京都 : 北大路書房
Year 2002.10
Authors National Research Council (U.S.). Committee on Developments in the Science of Learning
21世紀の認知心理学を創る会 <21セイキ ノ ニンチ シンリガク オ ツクル カイ>
森, 敏昭(1949-) <モリ, トシアキ>
秋田, 喜代美(1957-) <アキタ, キヨミ>
National Research Council (U.S.). Committee on Learning Research and Educational Practice

Hide book details.

Library Main Building 2nd fl. (Books in Japanese)
3700:2077 110211392K



Hide details.

Material Type Books
Size iv, 331p : 挿図 ; 21cm
Other titles original title:How people learn : brain, mind, experience, and school
Notes 監訳: 森敏昭, 秋田喜代美
標題紙裏に"with additional material from the Committee on Learning Research and Educational Practice"という記述あり
"How people learn : brain, mind, experience, and school" expanted ed. 2000年刊の訳
文献: p291-318
Subjects BSH:教育心理学
BSH:認知
BSH:学習指導
NDLSH:学習心理学
Classification NDC8:371.4
NDC9:371.4
Language Japanese
ID 0000213166
ISBN 4762822752
NCID BA59120288 WCLINK

 Similar Items