Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

となりのクレーマー : 「苦情を言う人」との交渉術 / 関根眞一著
トナリ ノ クレーマー : クジョウ オ イウ ヒト トノ コウショウジュツ
(中公新書ラクレ ; 244)

Publisher 東京 : 中央公論新社
Year 2007.5
Authors 関根, 眞一(1950-) <セキネ, シンイチ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6730:301 110709663X
9784121502445 2007.8

Hide details.

Material Type Books
Size 198p ; 18cm
Other titles spine title:となりのクレーマー
Subjects BSH:販売管理
BSH:苦情処理
Classification NDC8:673.3
NDC9:673.3
Language Japanese
ID 1000150983
ISBN 9784121502445
NCID BA81725648 WCLINK

 Similar Items