Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

国際的消費者行動論 : マーケティング戦略策定へのインパクト / A.C.サムリ著
コクサイテキ ショウヒシャ コウドウロン : マーケティング センリャク サクテイ エノ インパクト

Publisher 福岡 : 九州大学出版会
Year 2010.5
Authors Samli, A. Coskun
阿部, 真也(1932-) <アベ, シンヤ>
山本, 久義(1944-) <ヤマモト, ヒサヨシ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:817 111005734M
9784798500133

Hide details.

Material Type Books
Size xi, 229p ; 21cm
Other titles original title:International consumer behavior : its impact on marketing strategy development
Notes 監訳: 阿部真也, 山本久義
参考文献: 各章末
主要参考文献: p[219]-223
Subjects BSH:消費者
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000677967
ISBN 9784798500133
NCID BB02075216 WCLINK

 Similar Items