国際的消費者行動論 : マーケティング戦略策定へのインパクト / A.C.サムリ著
コクサイテキ ショウヒシャ コウドウロン : マーケティング センリャク サクテイ エノ インパクト
Publisher | 福岡 : 九州大学出版会 |
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Year | 2010.5 |
Authors | Samli, A. Coskun 阿部, 真也(1932-) <アベ, シンヤ> 山本, 久義(1944-) <ヤマモト, ヒサヨシ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
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6750:817 | 111005734M |
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9784798500133 |
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Material Type | Books |
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Size | xi, 229p ; 21cm |
Other titles | original title:International consumer behavior : its impact on marketing strategy development |
Notes | 監訳: 阿部真也, 山本久義 参考文献: 各章末 主要参考文献: p[219]-223 |
Subjects | BSH:消費者 |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Language | Japanese |
ID | 1000677967 |
ISBN | 9784798500133 |
NCID | BB02075216 |
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