ブランド価値創造戦略に求められるもの : 目に見えるものを通して目に見えない何かを捉える / 平山弘著
ブランド カチ ソウゾウ センリャク ニ モトメラレル モノ : メ ニ ミエル モノ オ トオシテ メ ニ ミエナイ ナニカ オ トラエル
(阪南大学叢書 ; 105)
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
---|---|
Year | 2016.3 |
Authors | 平山, 弘(1961-) <ヒラヤマ, ヒロシ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6750:1003 | 111065673U |
|
9784771027251 |
|
|
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:7times