Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

消費者行動・競争メカニズムとマーケティング / 長崎大学経済学部・国際化政策研究プロジェクト編
ショウヒシャ コウドウ キョウソウ メカニズム ト マーケティング

Publisher 東京 : 大蔵省印刷局
Year 1993.11
Authors 長崎大学経済学部国際化政策研究プロジェクト 編 <ナガサキ ダイガク ケイザイガクブ コクサイカ セイサク ケンキュウ プロジェクト>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
Dbe:628 119400542Q



Hide details.

Material Type Books
Size 93p ; 21cm
Other titles variant access title:Consumer behavior, marketing and changing competitive process
variant access title:Studies in the globalization of economy, internationalization of market and changing distribution system in Japan
Subjects BSH:マーケッティング
BSH:消費者
NDLSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC7:675.2
Language Japanese
ID 0000077422
ISBN 4172186556
NCID BN10306603 WCLINK

 Similar Items