消費者行動・競争メカニズムとマーケティング / 長崎大学経済学部・国際化政策研究プロジェクト編
ショウヒシャ コウドウ キョウソウ メカニズム ト マーケティング
Publisher | 東京 : 大蔵省印刷局 |
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Year | 1993.11 |
Authors | 長崎大学経済学部国際化政策研究プロジェクト 編 <ナガサキ ダイガク ケイザイガクブ コクサイカ セイサク ケンキュウ プロジェクト> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
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Dbe:628 | 119400542Q |
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Material Type | Books |
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Size | 93p ; 21cm |
Other titles | variant access title:Consumer behavior, marketing and changing competitive process variant access title:Studies in the globalization of economy, internationalization of market and changing distribution system in Japan |
Subjects | BSH:マーケッティング BSH:消費者 NDLSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC7:675.2 |
Language | Japanese |
ID | 0000077422 |
ISBN | 4172186556 |
NCID | BN10306603 |
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