このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

新廣告の理論と実際 / 慶應義塾廣告學研究會編
シン コウコク ノ リロン ト ジッサイ

Publisher 東京 : 慶應義塾廣告學研究會
Publisher 東京 : 丸善三田出張所 (發賣)
Year 1934.11
Authors 慶應義塾大学広告学研究会 <ケイオウ ギジュク ダイガク コウコクガク ケンキュウカイ>

Hide book details.

Library Kodaira Research Library and Archives (East building 2nd floor)
専/320:41 118525793+



Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
Df:27 118075513V



Hide details.

Material Type Books
Size 4, 436p, 図版2枚 ; 26cm
Other titles title page title:福澤先生御生誕壹百年,慶應廣告學研究會創立十周年記念論文集
variant access title:新広告の理論と実際
Notes 廣告販賣研究の參考書目 / 伴秀夫編: p418-436
Subjects NDLSH:広告
Classification NDC8:674
NDLC:DH428
Language Japanese
ID 0000082341
NCID BN11327405 WCLINK

 Similar Items