刺さる広告 : 費用対効果が23%アップする : コミュニケーション最適化のマーケティング戦略 / レックス・ブリッグス, グレッグ・スチュアート著 ; 高橋至訳
ササル コウコク : ヒヨウ タイ コウカ ガ 23% アップ スル : コミュニケーション サイテキカ ノ マーケティング センリャク
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 2008.10 |
Authors | Briggs, Rex, 1971- Stuart, Greg, 1959- 井上, 哲浩 <イノウエ, アキヒロ> 加茂, 純 <カモ, ジュン> 高橋, 至 <タカハシ, イタル> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6740:234 | 110900697X |
|
9784478007181 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | xxv, 307p : 挿図 ; 20cm |
Other titles | original title:What sticks : why most advertising fails and how to guarantee yours succeeds variant access title:費用対効果が23%アップする刺さる広告 : コミュニケーション最適化のマーケティング戦略 |
Notes | 監訳: 井上哲浩, 加茂純 原著 (Kaplan Pub., 2006) の翻訳 |
Subjects | BSH:広告 BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:674 NDC9:674 |
Language | Japanese |
ID | 1000242817 |
ISBN | 9784478007181 |
NCID |
BA87667362 ![]() |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:6times