サービス業で働く人のトラブル対処法 : イラストでわかる / 小川浩一著
サービスギョウ デ ハタラク ヒト ノ トラブル タイショホウ : イラスト デ ワカル
(Illustrated guide book series : イラストでわかる)
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
---|---|
Year | 2009.11 |
Authors | 小川, 浩一(1947-) <オガワ, コウイチ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
|
3660:1243 | 111037313K |
|
9784492105368 |
|
|
||
Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
|
3660:1243A | 111037314L |
|
9784492105368 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | 177p ; 21cm |
Other titles | variant access title:イラストでわかるサービス業で働く人のトラブル対処法 title page title:The best ways of coping specific problems for people in service sector |
Notes | 本文イラスト:広浜綾子 |
Subjects | NDLSH:労働法 -- 日本
All Subject Search
NDLSH:サービス産業 -- 日本 All Subject Search |
Classification | NDC9:366.14 NDLC:AZ-512 |
Language | Japanese |
ID | 1000970866 |
ISBN | 9784492105368 |
NCID | BB00303444 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times