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21世紀の広告 : どんな媒体が生き残るか / D.S.コーウェン, R.W.ジョーンズ著 ; 八巻俊雄 訳
21セイキ ノ コウコク : ドンナ バイタイ ガ イキノコルカ
(日経新書 ; 99)

Publisher 東京 : 日本経済新聞社
Year 1969.6
Authors Cowan, D.S.
Jones, Robert William
八巻, 俊雄(1932-) <ヤマキ, トシオ>

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Library Periodicals Annex 1st fl. (Kodaira Classification)
639:12 218041548X



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Material Type Books
Size 210p ; 18cm
Other titles other title:Advertising in the 21st century : a model of advertising agency development during the next fifty years
Subjects NDLSH:広告業
NDLSH:広告
Classification NDC6:674.9
NDLC:DH431
Language Japanese
ID 0000060036
NCID BN09354347 WCLINK

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