現代商品知覚論 : インターナル・マーケティングと新しい品質の捉え方 / 高橋昭夫著
ゲンダイ ショウヒン チカクロン : インターナル マーケティング ト アタラシイ ヒンシツ ノ トラエカタ
(明治大学社会科学研究所叢書)
Publisher | 東京 : 同友館 |
---|---|
Year | 2000.12 |
Authors | 高橋, 昭夫(1959-) <タカハシ, アキオ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
|
6750:405 | 110110408G |
|
4496030829 |
|
|
||
IER Library |
|
Ae:198:13 | 5100025864 |
|
4496030829 |
|
|
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:7times