マーケティングからみた媒体プラニング / A.M.バーバン, S.M.クリストル, F.J.コペック著 ; 小林太三郎監訳 ; 中山勝己訳
マーケティング カラ ミタ バイタイ プラニング
(松山大学研究叢書 ; 第15巻)
Publisher | 東京 : 同文舘出版 |
---|---|
Year | 1993.3 |
Authors | Barban, Arnold M. Cristol, Steven M. Kopec, Frank J. 小林, 太三郎(1923-) <コバヤシ, タサブロウ> 中山, 勝己 訳 <ナカヤマ, カツミ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
IER Library |
|
De:15 | 5193701280 |
|
4495631411 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | 14, 220p ; 22cm |
Other titles | original title:Essentials of media planning : a marketing viewpoint. |
Notes | Essentials of media planning : a marketing viewpoint.第2版の翻訳 |
Subjects | BSH:広告 BSH:マーケッティング |
Classification | NDC8:674.6 NDC8:674.3 |
Language | Japanese |
ID | 1000351074 |
ISBN | 4495631411 |
NCID | BN0901087X |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times