Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

マーケティングからみた媒体プラニング / A.M.バーバン, S.M.クリストル, F.J.コペック著 ; 小林太三郎監訳 ; 中山勝己訳
マーケティング カラ ミタ バイタイ プラニング
(松山大学研究叢書 ; 第15巻)

Publisher 東京 : 同文舘出版
Year 1993.3
Authors Barban, Arnold M.
Cristol, Steven M.
Kopec, Frank J.
小林, 太三郎(1923-) <コバヤシ, タサブロウ>
中山, 勝己 訳 <ナカヤマ, カツミ>

Hide book details.

IER Library
De:15 5193701280
4495631411

Hide details.

Material Type Books
Size 14, 220p ; 22cm
Other titles original title:Essentials of media planning : a marketing viewpoint.
Notes Essentials of media planning : a marketing viewpoint.第2版の翻訳
Subjects BSH:広告
BSH:マーケッティング
Classification NDC8:674.6
NDC8:674.3
Language Japanese
ID 1000351074
ISBN 4495631411
NCID BN0901087X WCLINK

 Similar Items