Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

心が消費を変える : 消費者心理の変化と消費増減の関係を探る / 佐野美智子著
ココロ ガ ショウヒ オ カエル : ショウヒシャ シンリ ノ ヘンカ ト ショウヒ ゾウゲン ノ カンケイ オ サグル

Publisher 東京 : 多賀出版
Year 2004.12
Authors 佐野, 美智子 <サノ, ミチコ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:554 110501048K
4811568516

IER Library
Bbd:395 5110027611
4811568516

Hide details.

Material Type Books
Size ix, 177p : 挿図 ; 22cm
Notes 参考文献: p[173]-177
Subjects BSH:消費者
BSH:消費
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000018558
ISBN 4811568516
NCID BA69908591 WCLINK

 Similar Items