Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

ブランド価値を高める統合型マーケティング戦略 / トム・ダンカン, サンドラ・モリアルティ著 ; 有賀勝訳
ブランド カチ オ タカメル トウゴウガタ マーケティング センリャク

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 1999.8
Authors *Duncan, Tom (Thomas R.)
Moriarty, Sandra E. (Sandra Ernst)
有賀, 勝(1962-) <アリガ, マサル>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:546 110409731Q
4478501602

Hide details.

Material Type Books
Size xii, 438p : 挿図 ; 20cm
Other titles original title:Driving brand value
Notes 原書(McGraw-Hill, 1997) の翻訳
参考文献: p427-438
Subjects BSH:マーケッティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000002276
ISBN 4478501602
NCID BA4330191X WCLINK

 Similar Items