Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

価値最大化のマーケティング : 脱コモディティを実現する10の領域 / 酒井光雄著
カチ サイダイカ ノ マーケティング : ダツコモディティ オ ジツゲン スル 10 ノ リョウイキ
(戦略ブレーンBOOKS)

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2000.9
Authors 酒井, 光雄(1953-) <サカイ, ミツオ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:351 110008674R



Hide details.

Material Type Books
Size xiv, 200p ; 21cm
Other titles cover title:Generating maximum values by marketing
Subjects BSH:マーケッティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 0000185745
ISBN 4478373078
NCID BA48673886 WCLINK

 Similar Items