経験価値 (エクスペリエンシャル) マーケティング : 消費者が「何か」を感じるプラスαの魅力 / バーンド・H.シュミット著 ; 嶋村和恵, 広瀬盛一訳
エクスペリエンシャル マーケティング : ショウヒシャ ガ ナニカ オ カンジル プラス α ノ ミリョク
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
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Year | 2000.11 |
Authors | Schmitt, Bernd H. 嶋村, 和恵(1955-) <シマムラ, カズエ> 広瀬, 盛一(1972-) <ヒロセ, モリカズ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
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6750:549 | 110409800N |
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4478501726 |
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Material Type | Books |
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Size | 324p ; 21cm |
Other titles | original title:Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands variant access title:経験価値マーケティング |
Subjects | BSH:マーケッティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Language | Japanese |
ID | 1000006246 |
ISBN | 4478501726 |
NCID | BA49859879 |
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