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経験価値 (エクスペリエンシャル) マーケティング : 消費者が「何か」を感じるプラスαの魅力 / バーンド・H.シュミット著 ; 嶋村和恵, 広瀬盛一訳
エクスペリエンシャル マーケティング : ショウヒシャ ガ ナニカ オ カンジル プラス α ノ ミリョク

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2000.11
Authors Schmitt, Bernd H.
嶋村, 和恵(1955-) <シマムラ, カズエ>
広瀬, 盛一(1972-) <ヒロセ, モリカズ>

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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:549 110409800N
4478501726

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Material Type Books
Size 324p ; 21cm
Other titles original title:Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands
variant access title:経験価値マーケティング
Subjects BSH:マーケッティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000006246
ISBN 4478501726
NCID BA49859879 WCLINK

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