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テレビCM崩壊 : マス広告の終焉と動き始めたマーケティング2.0 / Joseph Jaffe著 ; 西脇千賀子, 水野さより訳
テレビ CM ホウカイ : マス コウコク ノ シュウエン ト ウゴキハジメタ マーケティング 2.0
(Ad Innovator books)

Publisher [東京] : 翔泳社
Year 2006.7
Authors Jaffe, Joseph, 1970-
西脇, 千賀子 <ニシワキ, チカコ>
水野, さより <ミズノ, サヨリ>
織田, 浩一 <オリタ, コウイチ>

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Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6740:193 110610354L
4798111147 2006.9

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Material Type Books
Size 272p : 挿図 ; 21cm
Other titles original title:Life after the 30-second spot : energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising
Notes 監修者: 織田浩一
第2刷(2006.9)以降の頁付: 271p
Subjects BSH:広告
BSH:マーケティング
Classification NDC8:674
NDC9:674
Language Japanese
ID 1000120666
ISBN 4798111147
NCID BA77876832 WCLINK

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