テレビCM崩壊 : マス広告の終焉と動き始めたマーケティング2.0 / Joseph Jaffe著 ; 西脇千賀子, 水野さより訳
テレビ CM ホウカイ : マス コウコク ノ シュウエン ト ウゴキハジメタ マーケティング 2.0
(Ad Innovator books)
Publisher | [東京] : 翔泳社 |
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Year | 2006.7 |
Authors | Jaffe, Joseph, 1970- 西脇, 千賀子 <ニシワキ, チカコ> 水野, さより <ミズノ, サヨリ> 織田, 浩一 <オリタ, コウイチ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
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6740:193 | 110610354L |
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4798111147 | 2006.9 |
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Material Type | Books |
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Size | 272p : 挿図 ; 21cm |
Other titles | original title:Life after the 30-second spot : energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising |
Notes | 監修者: 織田浩一 第2刷(2006.9)以降の頁付: 271p |
Subjects | BSH:広告 BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:674 NDC9:674 |
Language | Japanese |
ID | 1000120666 |
ISBN | 4798111147 |
NCID | BA77876832 |