Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

刺さる広告 : 費用対効果が23%アップする : コミュニケーション最適化のマーケティング戦略 / レックス・ブリッグス, グレッグ・スチュアート著 ; 高橋至訳
ササル コウコク : ヒヨウ タイ コウカ ガ 23% アップ スル : コミュニケーション サイテキカ ノ マーケティング センリャク

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2008.10
Authors Briggs, Rex, 1971-
Stuart, Greg, 1959-
井上, 哲浩 <イノウエ, アキヒロ>
加茂, 純 <カモ, ジュン>
高橋, 至 <タカハシ, イタル>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6740:234 110900697X
9784478007181

Hide details.

Material Type Books
Size xxv, 307p : 挿図 ; 20cm
Other titles original title:What sticks : why most advertising fails and how to guarantee yours succeeds
variant access title:費用対効果が23%アップする刺さる広告 : コミュニケーション最適化のマーケティング戦略
Notes 監訳: 井上哲浩, 加茂純
原著 (Kaplan Pub., 2006) の翻訳
Subjects BSH:広告
BSH:マーケティング
Classification NDC8:674
NDC9:674
Language Japanese
ID 1000242817
ISBN 9784478007181
NCID BA87667362 WCLINK

 Similar Items