文化としてのテレビ・コマーシャル / 山田奨治編
ブンカ トシテノ テレビ コマーシャル
Publisher | 京都 : 世界思想社 |
---|---|
Year | 2007.3 |
Authors | *山田, 奨治(1963-) <ヤマダ, ショウジ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6740:205 | 110702156N |
|
9784790712541 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | vii, 298p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | title page title:Cultural perspectives on television commercials variant access title:文化としてのテレビコマーシャル |
Notes | 参考文献: 章末 国際日本文化研究センターにおける共同研究会「コマーシャル映像にみる物質文化と情報文化」(研究代表 山田奨治, 2003.4-2006.3)および, 第28回国際研究集会「売る文化、売られた文化-テレビコマーシャルによる文化研究を探る」(2006.3.14-18)の報告書 |
Subjects | NDLSH:テレビ広告 BSH:テレビ広告 |
Classification | NDC8:674.6 NDC9:674.6 |
Language | Japanese |
ID | 1000129030 |
ISBN | 9784790712541 |
NCID | BA81551693 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:4times