Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

文化としてのテレビ・コマーシャル / 山田奨治編
ブンカ トシテノ テレビ コマーシャル

Publisher 京都 : 世界思想社
Year 2007.3
Authors *山田, 奨治(1963-) <ヤマダ, ショウジ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6740:205 110702156N
9784790712541

Hide details.

Material Type Books
Size vii, 298p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:Cultural perspectives on television commercials
variant access title:文化としてのテレビコマーシャル
Notes 参考文献: 章末
国際日本文化研究センターにおける共同研究会「コマーシャル映像にみる物質文化と情報文化」(研究代表 山田奨治, 2003.4-2006.3)および, 第28回国際研究集会「売る文化、売られた文化-テレビコマーシャルによる文化研究を探る」(2006.3.14-18)の報告書
Subjects NDLSH:テレビ広告
BSH:テレビ広告
Classification NDC8:674.6
NDC9:674.6
Language Japanese
ID 1000129030
ISBN 9784790712541
NCID BA81551693 WCLINK

 Similar Items