マーケティングミックスの論理 / 肥田日出生著
マーケティング ミックス ノ ロンリ
Publisher | 東京 : 中央経済社 |
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Year | 2007.3 |
Authors | 肥田, 日出生(1941-) <ヒダ, ヒデオ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
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6750:669 | 110703990U |
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9784502391002 |
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Material Type | Books |
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Size | 10, 4, 145p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | title page title:The logic of marketing mix |
Notes | 参考文献: p135-141 |
Subjects | BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
Language | Japanese |
ID | 1000137319 |
ISBN | 9784502391002 |
NCID |
BA8142993X ![]() |
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