Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

視聴印象が媒介するテレビCMへの態度の形成 : 広告効果の実証的分析 / 浅川雅美著
シチョウ インショウ ガ バイカイ スル テレビ CM エノ タイド ノ ケイセイ : コウコク コウカ ノ ジッショウテキ ブンセキ

Publisher 東京 : 風間書房
Year 2018.2
Authors 浅川, 雅美(1966-) <アサカワ, マサミ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6740:330 111077812S
9784759922165

Hide details.

Material Type Books
Size iii, ix, 395p : 挿図 ; 22cm
Notes 引用文献: p347-360
Subjects BSH:テレビ広告
Classification NDC8:674.6
NDC9:674.6
Language Japanese
ID 1001125242
ISBN 9784759922165
NCID BB25685271 WCLINK

 Similar Items