Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

マーケティング理論への挑戦 / J・N・シェス, D・M・ガードナー, D・E・ギャレット著 ; 流通科学研究会訳
マーケティング リロン エノ チョウセン

Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 1991.10
Authors Sheth, Jagdish N.
Gardner, David Morgan, 1936-
Garrett,D.E.
流通科学研究会 訳 <リュウツウ カガク ケンキュウカイ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
Dbe:596 119107079Z



Hide details.

Material Type Books
Size xii, 278p ; 22cm
Other titles original title:Marketing theory : evolution and evaluation
Notes 参考文献:p235〜267
Subjects BSH:マーケッティング
NDLSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC7:675.2
NDLC:DH411
Language Japanese
ID 0000030419
ISBN 4492520678
NCID BN06808244 WCLINK

 Similar Items