Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

競争優位のブランド戦略 : 多次元化する成長力の源泉 / 恩蔵直人著
キョウソウ ユウイ ノ ブランド センリャク : タジゲンカ スル セイチョウリョク ノ ゲンセン
(Strategy & management)

Publisher 東京 : 日本経済新聞社
Year 1995.8
Authors 恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:495 110304711I

2002.9

Hide details.

Material Type Books
Size 278p ; 20cm
Notes 参考文献: 各章末
Subjects BSH:製品計画
NDLSH:製品開発
NDLSH:商品
Classification NDC8:675.3
NDC7:675
Language Japanese
ID 0000218565
ISBN 4532130964
NCID BN13004418 WCLINK

 Similar Items