Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

消費社会の広告と音楽 : イメージ志向の感性文化 / 林進[ほか]著
ショウヒ シャカイ ノ コウコク ト オンガク : イメージ シコウ ノ カンセイ ブンカ
(有斐閣選書)

Publisher 東京 : 有斐閣
Year 1984.4
Authors 林, 進(1929-) [ほか]著 <ハヤシ, ススム>

Hide book details.

Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
3610:306 115904366Z
4641024057

Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
3610:306A 218041618V



Hide details.

Material Type Books
Size 273, 11p ; 19cm
Notes 広告音楽史年表: p56-58
Subjects NDLSH:広告
NDLSH:流行歌
Classification NDC8:361.46
NDLC:EC236
Language Japanese
ID 0000016842
ISBN 4641024057
NCID BN01037872 WCLINK

 Similar Items