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心脳マーケティング : 顧客の無意識を解き明かす / ジェラルド・ザルトマン著 ; 藤川佳則, 阿久津聡訳
シンノウ マーケティング : コカク ノ ムイシキ オ トキアカス
(Harvard business school press)

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2005.2
Authors Zaltman, Gerald
藤川, 佳則 <フジカワ, ヨシノリ>
阿久津, 聡(1966-) <アクツ, サトシ>

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Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:754 110813296V
4478502161 2008.8
Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:754A 110813297W
4478502161

Chiyoda (Books by Faculty)(ICS)
K6750:9 110710176O
4478502161

Chiyoda (Books by Faculty)(ICS)
K6750:9A 111070082K
4478502161

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Material Type Books
Size ix, 363p : 挿図 ; 22cm
Other titles original title:How customers think
variant access title:心脳マーケティング : 顧客の無意識を解き明かす
Subjects BSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000155376
ISBN 4478502161
NCID BA70974505 WCLINK

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