このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

アドバタイジング・マネジメント : 広告意思決定の理論 / D.A.アーカー,J.G.マイヤーズ著 ; 野中郁次郎,池上久訳
アドバタイジング マネジメント : コウコク イシ ケッテイ ノ リロン

Publisher 東京 : 東洋経済新報社
Year 1977
Authors Myers, John G., 1933-
池上, 久 訳 <イケガミ, ヒサシ>
Aaker, David A., 1938- 著
野中, 郁次郎(1935-) 訳 <ノナカ, イクジロウ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) Df:85:上 118144857$



Library Periodicals Annex 1st fl. (Kodaira Classification) 639:33:上 218041562T



Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) Df:85:下 118160388-



Library Periodicals Annex 1st fl. (Kodaira Classification) 639:33:下 218041563U



Hide details.

Material Type Books
Size 2冊 ; 22cm
Other titles original title:Advertising management
Subjects NDLSH:広告
Classification NDC6:674.9
NDLC:DH428
Language Japanese
ID 0000056938
NCID BN00489369 WCLINK

 Similar Items