アドバタイジング・マネジメント : 広告意思決定の理論 / D.A.アーカー,J.G.マイヤーズ著 ; 野中郁次郎,池上久訳
アドバタイジング マネジメント : コウコク イシ ケッテイ ノ リロン
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
---|---|
Year | 1977 |
Authors | Myers, John G., 1933- 池上, 久 訳 <イケガミ, ヒサシ> Aaker, David A., 1938- 著 野中, 郁次郎(1935-) 訳 <ノナカ, イクジロウ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) | 上 | Df:85:上 | 118144857$ |
|
|
|
|
||
Library Periodicals Annex 1st fl. (Kodaira Classification) | 上 | 639:33:上 | 218041562T |
|
|
|
|
||
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) | 下 | Df:85:下 | 118160388- |
|
|
|
|
||
Library Periodicals Annex 1st fl. (Kodaira Classification) | 下 | 639:33:下 | 218041563U |
|
|
|
|
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times