Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

広告と市場競争 : 広告決定の産業組織論的分析 / 八田英二著
コウコク ト シジョウ キョウソウ : コウコク ケッテイ ノ サンギョウ ソシキロンテキ ブンセキ
(同志社大学経済学研究叢書 ; 2)

Publisher 東京 : 有斐閣
Year 1981.11
Authors 八田, 英二(1949-) <ハッタ, エイジ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
Df:107 118001145L



Library Periodicals Annex 1st fl. (Kodaira Classification)
639:34 218041564V



IER Library
Ba:211:2 5188419641
464106377X

RCISSS
F7143:H43 7189109908
464106377X 1981.11

Hide details.

Material Type Books
Size 2,3,206p ; 22cm
Notes 参考文献: p195-199
Subjects NDLSH:広告
Classification NDC8:674
NDLC:DH428
Language Japanese
ID 0000034144
ISBN 464106377X
NCID BN00559191 WCLINK

 Similar Items