Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

広告革命米国に吹き荒れるIMC旋風 : 統合型マーケティングコミュニケーションの理論 / ドン・E・シュルツ[ほか]共著 ; 有賀勝訳
コウコク カクメイ ベイコク ニ フキアレル IMC センプウ : トウゴウガタ マーケティング コミュニケーション ノ リロン

Publisher 東京 : 電通
Year 1994.1
Authors Schultz, Don E.
有賀, 勝(1962-) <アリガ, マサル>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6740:164 110407797-
4885530628 2000.5

Hide details.

Material Type Books
Size 17, 269p ; 21cm
Other titles original title:New marketing paradigm
original title:Integrated marketing communications
Notes 監修:電通IMCプロジェクトチーム
New marketing paradigm.の翻訳
Subjects BSH:広告
Classification NDC8:674
Language Japanese
ID 1000002275
ISBN 4885530628
NCID BN10344613 WCLINK

 Similar Items