Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

マーケティング効果の測定と実践 : 計量経済モデリング・アプローチ / D.M. ハンセン, L.J. パーソンズ, R.L. シュルツ原著 ; パワーズ恵子訳
マーケティング コウカ ノ ソクテイ ト ジッセン : ケイリョウ ケイザイ モデリング・アプローチ

Publisher 東京 : 有斐閣
Year 2018.8
Authors Hanssens, Dominique M.
Parsons, Leonard J.
Schultz, Randall L.
阿部, 誠(1961-) <アベ, マコト>
パワーズ, 恵子 <パワーズ, ケイコ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:1052 111085560R
9784641165205

Hide details.

Material Type Books
Size ix, 474p : 挿図 ; 22cm
Other titles original title:Market response models : econometric and time series analysis
variant access title:マーケティング効果の測定と実践 : 計量経済モデリングアプローチ
Notes 原著第2版(c2001)の翻訳
引用・参考文献: p410-457
監訳: 阿部誠
Subjects BSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
NDC10:675
Language Japanese
ID 1001136181
ISBN 9784641165205
NCID BB26692658 WCLINK

 Similar Items