マーケティング効果の測定と実践 : 計量経済モデリング・アプローチ / D.M. ハンセン, L.J. パーソンズ, R.L. シュルツ原著 ; パワーズ恵子訳
マーケティング コウカ ノ ソクテイ ト ジッセン : ケイリョウ ケイザイ モデリング・アプローチ
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 2018.8 |
Authors | Hanssens, Dominique M. Parsons, Leonard J. Schultz, Randall L. 阿部, 誠(1961-) <アベ, マコト> パワーズ, 恵子 <パワーズ, ケイコ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6750:1052 | 111085560R |
|
9784641165205 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | ix, 474p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | original title:Market response models : econometric and time series analysis variant access title:マーケティング効果の測定と実践 : 計量経済モデリングアプローチ |
Notes | 原著第2版(c2001)の翻訳 引用・参考文献: p410-457 監訳: 阿部誠 |
Subjects | BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 NDC10:675 |
Language | Japanese |
ID | 1001136181 |
ISBN | 9784641165205 |
NCID | BB26692658 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:11times