授業を変える : 認知心理学のさらなる挑戦 / 米国学術研究推進会議編著 ; 21世紀の認知心理学を創る会訳
ジュギョウ オ カエル : ニンチ シンリガク ノ サラナル チョウセン
Publisher | 京都 : 北大路書房 |
---|---|
Year | 2002.10 |
Authors | National Research Council (U.S.). Committee on Developments in the Science of Learning 21世紀の認知心理学を創る会 <21セイキ ノ ニンチ シンリガク オ ツクル カイ> 森, 敏昭(1949-) <モリ, トシアキ> 秋田, 喜代美(1957-) <アキタ, キヨミ> National Research Council (U.S.). Committee on Learning Research and Educational Practice |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 2nd fl. (Books in Japanese) |
|
3700:2077 | 110211392K |
|
|
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | iv, 331p : 挿図 ; 21cm |
Other titles | original title:How people learn : brain, mind, experience, and school |
Notes | 監訳: 森敏昭, 秋田喜代美 標題紙裏に"with additional material from the Committee on Learning Research and Educational Practice"という記述あり "How people learn : brain, mind, experience, and school" expanted ed. 2000年刊の訳 文献: p291-318 |
Subjects | BSH:教育心理学 BSH:認知 BSH:学習指導 NDLSH:学習心理学 |
Classification | NDC8:371.4 NDC9:371.4 |
Language | Japanese |
ID | 0000213166 |
ISBN | 4762822752 |
NCID | BA59120288 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times