アメリカのスポンサーシップ戦略に学ぶスポーツマーケティング : 脱メディアバリューから社会課題解決に向けたスチュワードシップへの転換 / 川上祐司著
アメリカ ノ スポンサーシップ センリャク ニ マナブ スポーツ マーケティング : ダツ メディア バリュー カラ シャカイ カダイ カイケツ ニ ムケタ スチュワードシップ エノ テンカン
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
---|---|
Year | 2022.8 |
Authors | 川上, 祐司(1965-) <カワカミ, ユウジ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
7800:2369 | 111122372K |
|
9784771036635 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | iii, 198p ; 21cm |
Other titles | title page title:Learning sports marketing through American sponsorship strategies : transition from media value to stewardship toward social issues variant access title:スポーツマーケティング : アメリカのスポンサーシップ戦略に学ぶ |
Notes | 文献あり |
Subjects | BSH:スポーツ産業 BSH:マーケティング NDLSH:スポーツマーケティング |
Classification | NDC9:780 NDLC:KD961 NDC10:780.9 |
Language | Japanese |
ID | 1001211042 |
ISBN | 9784771036635 |
NCID | BC16604210 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:14times