Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

アメリカのスポンサーシップ戦略に学ぶスポーツマーケティング : 脱メディアバリューから社会課題解決に向けたスチュワードシップへの転換 / 川上祐司著
アメリカ ノ スポンサーシップ センリャク ニ マナブ スポーツ マーケティング : ダツ メディア バリュー カラ シャカイ カダイ カイケツ ニ ムケタ スチュワードシップ エノ テンカン

Publisher 京都 : 晃洋書房
Year 2022.8
Authors 川上, 祐司(1965-) <カワカミ, ユウジ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
7800:2369 111122372K
9784771036635

Hide details.

Material Type Books
Size iii, 198p ; 21cm
Other titles title page title:Learning sports marketing through American sponsorship strategies : transition from media value to stewardship toward social issues
variant access title:スポーツマーケティング : アメリカのスポンサーシップ戦略に学ぶ
Notes 文献あり
Subjects BSH:スポーツ産業
BSH:マーケティング
NDLSH:スポーツマーケティング
Classification NDC9:780
NDLC:KD961
NDC10:780.9
Language Japanese
ID 1001211042
ISBN 9784771036635
NCID BC16604210 WCLINK

 Similar Items