イノベーション創出の経営学 : ブランド・マネジメントからベンチャー・インキュベーションまで / 藤末健三, 板倉宏昭, 藤原善丞著
イノベーション ソウシュツ ノ ケイエイガク : ブランド マネジメント カラ ベンチャー インキュベーション マデ
Publisher | 東京 : 白桃書房 |
---|---|
Year | 2004.10 |
Authors | 藤末, 健三(1964-) <フジスエ, ケンゾウ> 板倉, 宏昭 <イタクラ, ヒロアキ> 藤原, 善丞(1963-) <フジワラ, ヨシツグ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 2nd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan) |
|
3361:402 | 110505772S |
|
456116152X |
|
|
||
Library Periodicals Annex Basement (IIR classification) |
|
Cb:208 | 810073103N |
|
|
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | ix, 273p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | variant access title:イノベーション創出の経営学 : ブランドマネジメントからベンチャーインキュベーションまで |
Notes | 参考文献: 各部末 |
Subjects | BSH:研究管理 BSH:技術革新 BSH:ベンチャー ビジネス BSH:産学協同 NDLSH:研究開発 |
Classification | NDC8:336.17 NDC9:336.17 |
Language | Japanese |
ID | 1000034533 |
ISBN | 456116152X |
NCID | BA69621202 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:5times